máj
19

fiszlogo.jpgReklám és Irodalom. Vajon hogyan hat egymásra a kettő? Hogyan jut el egy irodalmi alkotás a fióktól az olvasóig? Milyen út vezet, és milyen utak vezethetnének a billentyűzettől az olvasóig a szerkesztőkön, a könyvkiadón, a marketing- és kreatív szakembereken keresztül? Milyen eszközök segíthetnek abban, hogy ne csak a barátok és nagymamák olvassák egy szerző verseit? És nem utolsó sorban: milyen az a könyv, amit a potenciális olvasó szívesen a kezébe vesz?

Ezekre és még számos izgalmas kérdésre keressük a választ a Fiatal Írók Szövetségének 2012. május 24-én 15 órától megrendezésre kerülő konferenciáján ismert és elismert szakemberek segítségével.

Programunkra sok szeretettel várunk írókat, költőket, kiadók munkatársait és képviselőit, a PR, a marketing és a kommunikáció területén tanulókat és/vagy tevékenykedőket egyaránt.

Helyszín:

Loffice, Budapest VI. kerület Paulay Ede utca 55.

Időpont: 

2012. május 24. csütörtök 15:00

A belépés díjtalan

A program alatt Könyvbüfé és Büfé (kávé, ásványvíz) működik

Együttműködő partner: PlotPoint Kreatív Ügynökség

A program támogatói: NKA, MASZRE

PROGRAM

15:00 Megnyitó

Előadások 20 percben

Horváth Sándor, történész, az MTA BTK Történettudományi Intézet tudományos főmunkatársa: Traubit akarunk vagy kérünk? Kultúrafogyasztás a Kádár-korszakban

Huszti Gergely, az Ulpius-ház korábbi, a Funzine jelenlegi főszerkesztőjének témája: Hogyan lehet felépíteni egy írót?

Szinta-Molnár Péter, a PlotPoint Kreatív Ügynökség kreatív igazgatója, újság- és szövegíró: A közösségi média a kultúrában

szünet

16:30 A klaviatúrától az olvasóig - kerekasztal különböző profilú kiadók részvételével a könyvek célközönséghez történő eljuttatásról

Résztvevők:

Szabó Tibor Benjamin (a Fiatal Írók Szövetségének sorozatszerkesztője, az Új Könyvpiac felelős szerkesztője)
Tegyi Tímea (a Magvető Könyvkiadó PR- és marketingvezetője, a Líra-csoport kiadóinak kommunikációs vezetője) 
Tsík Sándor (a Csimota Könyvkiadó sajtós munkatársa)
Vándor Ágnes (az Ulpius-ház Könyvkiadó és Szolgáltató Kft. kommunikációs vezetője)

Moderál: Kalmár András, a Kultúrpart főszerkesztője és lapigazgatója, producer

szünet

17:45 Pályázatok prezentációja, értékelése, beszélgetés az irodalmi marketing lehetőségeiről

Résztvevők:

Perlaky-Papp József, a BKF docense, a BKF Public Relations, Stratégiai Marketing, CSR Menedzsment szakirányú képzéseinek vezetője
Szalai Balázs, a Kreatív vezető szerkesztője
Szintai-Molnár Péter

Moderál: Varga Betti, irodalomtörténész

A FISZ által kiírt pályázatról bővebben: 

http://www.kreativ.hu/reklam/cikk/palyazat_es_konferencia_reklam_es_irodalom_temaban

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalirok.blog.hu/api/trackback/id/tr994525358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.